Saturday 3 December 2011

I shut my eyes in order to see

Czym jest teraz wolność ? Czy jest historycznym wspomnieniem, a może już tylko najskrytszym wyobrażeniem ? Ginie me ciało z braku leśnego wiatru i zamykającego oczy, słonecznego blasku.

Stałem się artystą- tak prawdziwym artystą. Nauczyłem się malować i rzeźbić w marmurze. Stworzyłem nawet własną galerie pełną obrazów i boskich unikatów.
-Nie wierzysz mi, prawda ?
-Odpowiadasz ironicznym wzrokiem...
- Wiedz mi proszę, że oprowadzę Cię kiedyś po niej czulę, lecz nie teraz. Jeszcze poczekać musisz, by zrozumieć co to znaczy kochać naturę. Zaprowadzę Cię do miejsc gdzie będziesz widzieć prawdziwy pejzaż namalowany przez mistyczną Boginie ziemi.

Gdy usłyszysz me myśli, usłyszysz w tedy me wołanie które będzie jak znak z Boskiego Olimpu.

No comments:

Post a Comment